Buat Duit

Wednesday, October 10, 2012

Hantu Kucing

Budak ni bila dapat kucing , tak boleh berenggang. 
Bangun pagi, itu yang ditanya. 
Mana kucing?

 Kakak bawa kucing balik rumah a nak kucing terbiar yang dikutip tengah jalan.



Mata biru.

  Empat ekor semuanya.



Eeee...geramnya aku!


10 comments:

  1. ala comelnya...

    apa la org bela kucing ni kan..tau bela je.. aritu ada jugak kitorang jumpa kucing..kesian kena tinggal kat parking lot..kecik sangat lagi.. kitorang bawak balik sbb takut kena lenyek ngan keta..tapi rumah tu tak boleh bela kucing..kitorang bagi makan dan letak dalam kotak kat luar..esok tengok ngan kotak2 takde dah.. harap tuan barunya baik hati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapalah peminat kucing misteri tu?

      Delete
  2. comel2 kucing tu. Akak geram dgn kucing ke? atau dgn yg suka main dgn kucing tu, atau yg biarkan kucing tu bersepah di jalan...

    apa pun, yus suka tgk kucing, tp ta suka nak bela. Alergic dgn bulu dia satu, n geli geleman pegang kucing, tp anak2 yus pantang nampak kucing...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing tu kakak dia bela dengan kawan2. ada yg bagi sangkar besi dan kutip duit beli makanan kucing sama2.Dia bawa balik sekejap saja waktu hujung minggu.

      Delete
  3. anak2 saya pun suka main ngan kucing , tapi saya tak bagi dorang bela sbb masing2 ada semput...huhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ni bukan peminat kucing dah. Dulu masa muda remaja sampai menangis kalau kucing mati ....huhuhu.

      Delete
  4. Kotak kucing tu pun menggambarkan segala nya..KELUARGA....

    ReplyDelete
  5. assallam nieda..comel patut budak tu geram he he

    ReplyDelete
  6. saya pun nak tanya soalan yang sama macam Yus tadi tu, geram kat kucen ke kat anak? hahahah.... semoga dipermudahkan segala urusan jaga menjaga kucen ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. geram kat anak tu...suka sgt main dgn kucing.

      Delete