Buat Duit

Monday, October 8, 2012

Pesanan Dr. Fadzilah Kamsah.






Pakai deodarant pun boleh menjana minda. Baru tahu hari ni. Sebab tu Nabi suka

berwangi-wangian.


Semua anak-anak yang menduduki PMR yang bermula hari ini semoga dipermudahkan

urusan. Tenang menjawab soalan  dan semoga beroleh kejayaan  yang cemerlang.

3 comments:

  1. petua yg sgt bagus ni!
    elok diamalkan..;)

    ReplyDelete
  2. saya setuju... terutamanya bab jgn bincang dgn kawan2... nnt nak bgtau kat anak. sy tengok dia mcm cemas, sy je yg soh relax. pg tadi pun sibuk nak buat revision, sy yg kata x payah lah, skrg masa utk tenangkan fikiran... hmm....

    ReplyDelete
  3. betul jugak..kang tiba tengahari, ketiak dah busuk berpeluh...hilang mood jawab exam! ahahaha

    ReplyDelete