Buat Duit

Thursday, November 1, 2012

Gadget di dapur

 Termos baru.


Terpaksa beli termos baru , bila termos yang ada terpecah.  Terpecah disebabkan kecuaian sendiri.
Masa nak masukkan air panas terlanggar pula bucu kabinet dapur . Terus pecah kaca di dalamnya. Alayai.....kena cari baru. Tapi yang untungnya dapat termos baru dengan tukar kopun sahaja. Free dari Cosway.

Tapi jenuh juga nak mengumpul kopun Cosway ni. Bila membeli barang Cosway , RM 30 baru dapat 1 kopun. Kita tak dapat untung duit hanya kopun saja. Letih juga nak mengumpul ni . Namun dah dapat banyak juga barang Cosway  dengan tukar kopun begini.

Barang terbesar mesin jahit hari tulah .Mesin jahit ini kena tambah duit sikitlah. Kalau nak free lagi banyak kopun kena simpan.

8 comments:

  1. yay, dapat thermos baru

    \(^0^)/

    woohoo!!!

    ReplyDelete
  2. Salam Nieda..cantik termos baru..kaler pink lagik!

    ReplyDelete
  3. assalam nieda..rajin jugak kumpul kkupun cosway ye..acik pun suka..dah macam2 jugak acik tukar.yang ada ni masih belum tukar..sebab baru ada 40 kupun..yang acik nak tak cukup lagi..dulu timbang badan digital ni pun kupun dari tahun 1993 acik dah guna barangan cosway tu yang dah banyak dapat tukar barang tu

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Kak Zai Selalu lupa kalau dapat kopun,simpan merata.

      Delete
  5. rupa2nya ramai yg jadi ahli cosway

    ReplyDelete