Buat Duit

Saturday, March 16, 2013

Mee Rebus Special Pak Tam

                                                                            RM 7.


Bila Aiman Wafi yang mengorder untuk mak ( mak tunggu kat meja saja) , jadilah mee rebus special untuk mak santap.
Kalau saya yang order sendiri , saya lebih suka yang biasa saja (RM 4.50).

Tak ada beza antara keduanya pun  cuma dia letak cucur (nipis dan rangup) ke dalam mee rebus special .

Kami makan masa singgah di R&R Ulu Bernam hala selatan . Kalau R & R Tapah hala ke  Utara.





6 comments:

  1. assalam nieda,,,acik pun selalu macam tu..tunggu je..rasa malas sangat nak beratur..tapi kena redho je la apa yang dibelikan..

    ReplyDelete
  2. Anak mak mestilah order yg spesel2 aje utk mak (walopun yg bayarnya mak jugak hihii..)

    ReplyDelete
  3. Jauhnya beza harga mee rebus special dengan yang biasa tapi tak apalah sedap.

    ReplyDelete
  4. Mak ai! mahalnya... sedap ke Nieda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah , kalau mak yg oder tak beli le .... mahalnya.

      Delete