Buat Duit

Saturday, March 16, 2013

Pra sekolah Shauqi.

Tiba-tiba tahun ni Shauqi tak mahu ke Tadika Islam , asyik buat perangai pagi-pagi nak ke sekolah. 
Terus bawa Shauqi daftar Pra sekolah RTBK.


Bila masuk lambat , uniform pun lambat dapat.
Pakailah dulu tshirt putih dengan seluar biru.
Baju ni pun baru siap 2 hari lepas.

Shauqi dan sahabat baiknya. 
Fahim dan Hanan(menyorok belakang abangnya).

Mesti tunggu Fahim sampai baru nak ke kelas sama-sama.


Tak padang kamera , jual mahal pula.


Bersama kak Ila, pembantu pra. 
Dah macam cikgu juga serba boleh.



3 comments:

  1. Cantik unform shauqi..segak dia dapat pulak pi sekolah yang dia suka

    ReplyDelete
  2. Seronok la dapat pi pra sekolah macam pi sekolah betui.. Cantik baju sekolah depa, kat sini macam tak dak pun jaket tu..

    ReplyDelete
  3. haha...kiut aje shauqi. Suka kaler uniform tu :-)

    ReplyDelete