Buat Duit

Tuesday, July 23, 2013

Cempaka Biru di bloglist Kak Ida 1001 Resepi

Wow .....terkejut saya blog kecil saya ada di sidebar Kak Ida. Hohoho...gembiranya.
Mana tak gembira kalau dah dapat menumpang di blog 1001 Resepi yang owsome. Kalau macam
ni tidur pun boleh tersenyum wahai Kak Ida .

Patutlah stastitik mencanak naik pada hari ini . Rupa-rupanya menumpang tuah Kak Ida.

Bacaan Statistik hari ini 23/7/2013

Paparan halaman hari ini
1,005
Paparan halaman semalam
716
Paparan halaman bulan lepas
11,947
Sejarah paparan halaman sepanjang masa
162,164

Pertama kali dalam sehari paparan halaman meningkat lebih 1000  sejak blog ini lahir pada tahun 2010.
Syukur.
Alhamdullillah.

Sebenarnya bacaan stastistik ini merupakan terapi minda bagi semua blogger begitu juga dengan  saya.

Terima kasih Kak Ida.




7 comments:

  1. Bestnyaaaa...!tahniah yer,ramai pengunjung tu

    ReplyDelete
  2. wahhh..congrats. bukan senang kannn... senyum lebo lah kita.

    ReplyDelete
  3. Tahniah...boleh senyum dalam tidur hihihi....

    ReplyDelete
  4. alhamdulilah..itu juga kebahagiaan kan Nieda

    ReplyDelete
  5. sy x mimpi la duk dlm blog femes ;)

    ReplyDelete