Buat Duit

Monday, July 22, 2013

Lasagna dah masak!


Terasa nak makan lasagna pula bulan-bulan puasa ni. Nak buat tak pandai maka beli 
sajalah kaedsah terbaik.

Lasagna jenama ini ada dua jenis intinya.
Saya pilih yang berdaging .
Satu lagi telur kut. 
Oh ! dah lupa.


Rupa setelah dikeluarkan dari kotak.
Boleh terus masuk mikrowave.
Bakar lebih kurang 6 minit  dah masak.

Tapi .......jika menggunakan oven keluarkan dahulu dari bekas plastik ini. 
Letak di atas dulang pembakar, bekas kaca yang tahan panas atau sebagainya.


Bila dibuka tudungnya, inilah rupanya lasagna daging.

Dah sedia untuk dimakan.

Rasanya sedap .
 Terasa keju dan dagingnya yang mantap.

Tapi janganlah bayangkan tinggi macam gambar cover depannya.

Nipis je.
Nipis-nipis ni pun dapatlah merasa ramai-ramai .

Bolehlah melepas kempunan nak merasa.







4 comments:

  1. tak pernah cuba, sedap ya kak?

    ReplyDelete
  2. hari tu ada try buat lasagna..tapi kulit dia tak berapa lembut..hurm..kena try lagi nanti..tapi nak try yg akak makan ni jugak..hehe~

    ReplyDelete