Buat Duit

Wednesday, July 31, 2013

Nasi ayam Ramadhan


Lama tak masak  nasi ayam.
Minggu lepas bila berkumpul,  anak-anak  pun semua balik dari asrama, masak lah nasi ayam.

Takut tak cukup....tapi sedang elok saja habis masa waktu berbuka. 
Senang nak basuh periuk.

Sahur makan nasi goreng pula sebab tak ada lauk lain . 
Tinggal ayam goreng saja.
Mana nak layan budak-budak tu.

Jangan cari resepi di sini, memang tak ada.
Malu ah mau letak resepi!
Masak pakai boh saja.





6 comments:

  1. feberet ni..byk kali jugak berbuka dgn nasik ayam ni..tapi kite tapau je..hehe

    ReplyDelete
  2. Terliur kak Zai dibuatnya hihihi....

    ReplyDelete
  3. ayam tu buat terliur..warnanya menarik la

    ReplyDelete
  4. Menyelerakan nampaknya Nieda! Saya pun sama.. kalau masak nasik ayam main boh je... Anak-nak tak pernah komplen pun.. mereka kata sedap!

    ReplyDelete
  5. Saya pun suka masak nasi ayam, tak perlu masak hyk lauk pauk. Anak2 kalau mak masak apa saja pun tetap sedap. Laku nasi ayam k.nieda :D

    ReplyDelete
  6. sedap tuh..boleh buat niaga nii

    ReplyDelete