Buat Duit

Saturday, July 6, 2013

Puasa belum lagi tukang jahit dah tutup tempahan

Memang benar, sejak sebulan lepas tukang jahit sudah tidak menrima tempahan baju raya.

Saya ada 2,3 orang yang selalu saya upah jahit baju , baju kurung, blaus, kurung Pahang dan juga jubah.
Terbaru saya hantar untuk jahit maxi. Itu pun dah dekat sebulan tapi masih tak siap lagi. Tak palah bukan keperluan sangat pun.

Berita terbaru , tukang jahit yang saya hantar kain tu dah tak terim kain lagi dah.

Kena cari baju siaplah pula.

7 comments:

  1. Semua org berlumba-lumba hantar awal. Saya dah 4 thn takde Pening kepala pikir psl baju raya :)

    ReplyDelete
  2. Tahun ini kak Zai hantar kain untuk dijahit cepat tak nak berlaku macam tahun2 sebelum ini.

    ReplyDelete
  3. Aslmkum Nieda
    tukang jahit mmg tak menang tangan skrg....rezki musim raya.

    ReplyDelete
  4. Akak beli yg dah siap je skrg ni nieda

    ReplyDelete
  5. a'ah betolll.nampak gaya beli yg dh siap jugak tahun ni. sesetengah yg buat kuih pn dh tutup order kan...

    ReplyDelete
  6. akak biasa beli jubah ready made harga below 70, hehe :)

    ReplyDelete
  7. jom beli baju siap lagi 2-3 hari nak raya kang. hehehehe~

    ReplyDelete