26 July 2014

Kad Raya JM dah sampai




Kad raya dari JM dah selamat diterima semalam. Menghapuskan kemarau kad raya sejak sekian lama.
Lama betul tak dapat kad raya sejak boleh hantar melalui alam maya sekarang ni.

Namun kad raya yang asli sebegini memang mengamit memori.
Kalau dulu-dulu boleh kumpul-kumpul gantung pada dinding atau pokok bunga. Tapi jika nan satu yang ini tak mungkin nak gantung pulak kan....

Terima kasih atas ingatan JM pada akak . JM raya di mana ? Balik Kedah ke?
Tak  lupa juga JM sisipkan duit raya pada Shauqi anak akak tu.

Dikesempatan ini juga saya mengucapkan selamat hari raya aidilfitri mohon ampun dan maaf di atas kekhilafan diri kepada semua teman blogger dan sahabat-sahabat yang singgah di sini.

Selamat Berhari raya dan bergembira bersama sanak keluarga dan orang tersayang.

Rasa-rasanya sehari dua ni tak sempat dah buka blog.

4 comments:

  1. Hoyeeee alhamdulillah dh selamat sampai kad raya tu. Sama sama kak nieda :-)
    Selamat hari raya buat kak nieda sekeluarga ye

    ReplyDelete
  2. Salam aidilfitri... maaf zahir batin... betul la... sejak ada teknologi... tak de dah moment gantung2 kad raya... hm...

    ReplyDelete
  3. Saya pun ada kenangan yang tak mungkin saya lupakan pasal kad raya ni Nieda... Masa zaman anak dara sekitar tahu 80-an saya dapat satu kad raya dari 'seseorang'... tapi di tulis dalam tulisan jawi... Saya plak tak begitu lancar membaca jawi... so saya bawakan kad tu pada arwah nenek saya minta tolong bacakan... ha hambik segala rahsia cintan cintun terbongkar...

    ReplyDelete