Buat Duit

Wednesday, October 15, 2014

BUAH TANGAN DARI PEKAN BARU

Semalam jiran sebelah rumah bagi kek dari Pekan Baru.
Ada tiga rasa  berlainan.

Bauhu gulung berinti lempuk durian, yang tengah tu rasa bluebery dan yang hujung ada banyak cheese.

Tapi tak tahulah apa nama sebenar kek -kek luar negeri ni.

Bolu Gulung Durian tapi inti lempuk.....
Tapi ya Allah memang gebu sungguh.




Dapatlah rasa sorang sikit. Jadilah ...
Ingatan tu lebih penting.



12 comments:

  1. makanan dari sana memang sedap2..kan?/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kreatif depa ni...lempuk pun dikomersialkan

      Delete
  2. Alhamdulillah dapat merasa kan Nieda

    ReplyDelete
    Replies
    1. dapatlah rasa...nak pergi tak sampai lagi

      Delete
  3. Alhamdulillah dapat merasa. Selalunya kek dari seberang memang sedap.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah murah rezeki
    yang cheese tu buat saya terlioq :)

    ReplyDelete
  5. Salam ukhuwah
    Pertama kali jejak ke sini : )
    seronoknyer ader jiran yang baik dapat merasa bolu 3 rasa ; )

    ReplyDelete
  6. Nampak sedap... pekan rabu ni yg kat alor star tu kan? Dah berpuluh tahun tak pegi... rumah arwah nenek kat alor star :-)

    ReplyDelete