Buat Duit

Saturday, November 15, 2014

Tarian Bollywood pula

Sibuk ibu-ibu mencari baju Bollywood bila cikgu Pra Shauqi kata nak buat tarian Bollywood sempena Hari Anugerah.

Masa  suntuk nak mecari maka dapatlah  sehelai baju untuk Shauqi pakai ala-ala Bollywood.



Shauqi dan Adam( kanan).
Tahun depan berpisah  sekolah.

Berlima .
Muka murid Tahun 1 tahun depan .

Dengan cikgu Shuhaili siap dengan baju Bollywood juga.
Beratus juga  sepasang ....

Kak Ila and the gang

Sesekali tukar selera Bollywood pula.




6 comments:

  1. comelnya..cam shahrukh khan la..hehe..

    ReplyDelete
  2. Hahahaa.. Shah Rukh Khan tengok ni mesti dia pun nak join sama :D

    ReplyDelete
  3. Comelll nya kecik2 pakai Bollywood ek

    ReplyDelete
  4. Budak2 kalau masih kecil pakai apa pun comel.

    ReplyDelete
  5. Bollywood senang lagi... kalau mintak arab ke russia ker... tak ke haru nak mencarinya

    ReplyDelete
  6. kalau JM tgk bebudak kecik menari..mahu rasa nk naik atas pentas tu mau menari sesama..mesti cute je dorang nih

    ReplyDelete