Buat Duit

Friday, June 19, 2015

JANGAN PANDANG-PANDANG



Tu dia ....peluang keemasan dah datang.
Mampu tengok saja sehingga dia berlalu.
Sedih!




22 comments:

  1. kalau JM x leh pandang je sbb nanti TERGODA!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM tak pa kalau tergoda...jgn mak ini yg anaknya 5...hihii

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Replies
    1. insya Allah selepas berhibenasi...jiak diizinkan Allah

      Delete
  3. Replies
    1. bila try sekali ...mesti nak berkali-kali.

      Delete
  4. Kalau kak zai mesti nak pandang juga hehe...

    ReplyDelete
  5. SS pon mampu pandang je... Nanges!

    ReplyDelete
  6. kuatkan semangat Bunda...hhihihi

    ReplyDelete
  7. saya pun mampu tgk je la kak...
    ada anak kecik ni susah sikit nak jalan jauh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kena barang dia pun dah byk kan..Tapi anak kita nak tinggal macam mana.

      Delete
  8. xper mak, xder rejeki letteww., ;p

    ReplyDelete
  9. sy dah rembat dah kak 1....hehehhe....tergoda punya pasal...hahahha

    ReplyDelete
  10. sy tgk ramai da rambang mata mencari destinasi idaman ;-)

    ReplyDelete
  11. Takpa Nieda..kita menabung dulu

    ReplyDelete