27 November 2015

Segmen Apakah Saya...?




Joint joint 

KLIK DI SINI UNTUK JOINT  GA  by  MK Collections


Ini Syarat - syaratnya.
Bermula 4 Dis 2015 sehingga 31 Disember 2015.

Caranya...

  1. Wajib Follow Blog Saya.... Fida Z Ein
  2. Kemudian Buat Satu Entri. Tajuknya : Segmen Apakah Saya...?
  3. Klik Entri Saya yang Bertajuk Lukisan Di Batang Pokok ? Ada ke...?
  4. Cari Gambar yang Saya Maksudkan. Pastikan Gambar Tersebut Adalah Betul.
  5. Salin (Copy) Gambar Tersebut Ke Dalam Entri dan Jangan Lupa Backlinks Ke Entri Ini.
  6. Salin (Copy) Gambar Tersebut Ke Dalam Entri yang Anda Buat dan Jangan Lupa Backlinks Ke Entri Ini Semula.
  7. Boleh Juga Menggunakan Banner Di Atas Bagi Menggantikan Gambar yang Saya Maksudkan.
  8. Hanya 10 Penyertaan Terawal Dengan Jawapan yang Betul Akan Mendapat Hadiah Cenderahati....
  9. Bermula 27 Nov 2015 sehingga 3 Dis 2015.





17 comments:

  1. Terima kasih sebab sertai segmen ini....

    Tips nya puan kena baca sampai habis entri tersebut. Sempat lagi kalau nak cuba lagi...sehinggalah cukup 10 blogger dengan jawapan yang betul.

    ReplyDelete
  2. moga berjaya cik kak nieda tuuu ; p

    ReplyDelete
  3. Semoga berjaya..

    Jom join GA !Hadiah cash rm500 untuk di menangi.. http://mimirheem.blogspot.my/2015/12/giveaway-disember-2015-cash-rm500.html#.Vl08adIrK00

    ReplyDelete
  4. tahniah k nieda dpt hadiah mencuba tanpa jemu tuu., kipidap ;)

    ReplyDelete