Buat Duit

Friday, December 4, 2015

TARIKH PEMBAYARAN GAJI KAKI TANGAN AWAM 2016


Bagus tentang gaji tahun depan ialah tarikhnya tidak diawalkan , sedang-sedang jatuh  pada
 minggu akhir setiap bulan.




21 comments:

  1. huahuahua.. walaupun tak bergaji lagi.. tapi dah tunjuk kat mak =P

    ReplyDelete
  2. Awalnya....saya belum dapat jadualnya...

    ReplyDelete
  3. nasib baik tak ada yg seperti tahun ni almost 40 baru dapat gaji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala kalau macam JM... dua bulan sekali gaji pun masih boleh survive...hehehe

      Delete
    2. ahaahah..pak lang mie dan TTBoy...JM baru baca komen ni...lawak! ye lah tu

      Delete
  4. kesian surirumah tkde gaji ni Nieda 😒😒😒

    ReplyDelete
  5. kak noor masyuk lagi banyak kut dari saya...

    ReplyDelete
  6. Betul tu Nooriah...kesian kita ni kan...

    ReplyDelete
  7. lama tak jengok sini.. bagus jadual ni, bole membantu chik na buat promosi :D

    ReplyDelete
  8. Kalu SS... Ari ni gaji masuk... Ari ni dah abis...

    ReplyDelete
  9. SS . habis melencong ..eh melancong

    ReplyDelete
  10. Gaji bln12/15 xdpt g dh kua jadual thn 2016 xpert btl ni.... Cikna suka camni coz gaji xdiawalkan,nk tggu gji strsnya seksa oooo...;-)

    ReplyDelete
  11. org gomen wajib simpan jadual ni . senang nak plan ...

    ReplyDelete
  12. Bestni.. Biasanya peniaga online akn set waktu stp kli gaji.. 😊 sb mrk nk buat iklan fb berbayar.. Tp time gajilah nilainye tggi stp klik.. Huhu

    ReplyDelete
  13. Kaki tgn kerajaan ok gak dpt awal hujung bulan.. kalau swasta sampai ke bulan depan pertengahan pun ada huhuu

    ReplyDelete