05 January 2018

Tudung Aidijuma #GoldLabel Giveaway by Anies






                                              KLIK DI SINI UNTUK JOINT GA ANIES

Memang seronok jika sesuatu yang diimpikan menjadi milik kita kan? Nak-nak pula yang limited edition. Keinginan manusia yang tiada penghujung menjadikan kita akan berusaha mendapatkannya.
Walau pun harga sesuatu yang kita impikan  tinggi....namun jika poket kata mampu boleh aja kan?

Namun edisi limited edition versi saya ialah barangan MILO iaitu untuk tahun 2017 saya berjaya mendapatkan bekas air MILO versi terhadnya.  Bestnya , barangan ini sampai ke tangan dengan jayanya  walaupun terpaksa menunggu lama.  Saya memilih bekas minuman berwarna hijau dari pada 3 warna yang lain  kerana ia sinonim dengan MILO. Sukanya saya sekarang ia menjadi milik peribadi.


Di bawah nilah gambar limited edition saya dari MILO.

Foto Hasnidar Ramly Hasnidar.
by MILO

Limited Edition anda apa pula ya?

No comments:

Post a Comment