Buat Duit

Sunday, October 30, 2011

Berkelah di Pantai Maimi

Makan ramai -ramai di tepi pantai. Kat atas nun Hotel Miami Beach.

Makanan bekal semua di bawa dari rumah. Pakat masak sorang setupperware.


Pantai ni selain tempat berkelah ada juga orang berkhemah.
Pantai ini juga yang musnah dilanda tsunami dulu. 

Nasib baik siakap sweet sour akak jumpa. Tersorok dalam bas. 
Kalau tak membazir je bawa jauh-jauh .

Cikgu-cikgi pun dah setengah bas.

Selepas tsunami dulu, pantai-pantai di sini  sudah sedia menunggu pengunjung. Orang ramai berkunjung bersama keluarga untuk mandi-manda ,berkelah atau sekadar berehat  dan cuci mata.







7 comments:

  1. seronok nampak kak...

    lama dah tak makan2 tepi pantai mcm ni. Last 2 tahun lepas kot...huhu

    ReplyDelete
  2. jauh tu berkelah...sampai ke miami!!!! heheh~

    ReplyDelete
  3. seronoknya, masa cik ina pegi tak sempat nak berkelah.lenkali pegi nak berkelah cam nieda, baru syokkan.

    ReplyDelete
  4. Gadis Bunga.: pun TQ singgah. Tak sangka nak singgah kat sini.

    ReplyDelete
  5. Cik Ina: Best berkelah ramai2 . Lauk yg tak berapa sedap pun jadi sedap bila kena angin laut.

    ReplyDelete
  6. Nieda..tengok gambar pun dah dapat merasakan betapa seronoknya makan ramai2 ditepi pantai..

    ReplyDelete