Buat Duit

Monday, September 22, 2014

Cenderahati dari sahabat


Tanda buku dan key chain


Buka sekolah , ada hadiah pula tanda mata dari kawan-kawan yang pergi bercuti.
Tanda buku dari Isma ( kawan yang  sama ke Bandung -Jakarta bulan 6 lepas). Cerita ADA DI SINI.

Tanda buku yang dibeli dari Osaka semasa dia bercuti ke sana pada musim cuti sekolah lepas.
Bila balik dia teringin pula nak ke Nagoya. Wah .... dah jatuh cinta sangat dengan Jepun si Isma ni.

Key Chain pula , di beri oleh Yati teman sebilik guru.
Tak hilang dah kunci bila letak kat sini. Besar dan warna pun terang . Dari jauh pun dah nampak.
Dia tempah pada adik iparnya. 
Bila kreatif macam-macam boleh buat bagi   tangan orang berseni.
Selain letak tanda  nombor kereta , letak nama pun boleh.

Kalau nak ke pusat servis kereta senang , tak payah letak tanda dah , tahu yang mana kita punya.

Terima kasih atas ingatan kalian.








12 comments:

  1. Salam kenal cempaka biru :)

    Cantik penanda buku dan keychain tu .. tu lah untungnya kita ramai kawan kan.. ada saje cenderahati yg di terima.. akak pun teringin nak Jepun kata sangat cantik disana :)

    akak follow #300 jemputlah ke blog kecik akak ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dpt tanda mata kecil ini berbunga rasa hati

      Delete
  2. Bestnya bila baca kisah orang lain dapat pi travel. Saya entahkan bila nak travel lagi. Huhu..

    Cantik keychain tu. Memang dari jauh dah nampak dah. =)

    Singgah sini.. \[^__^]

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantang bercuti pjg ada yg nak terbang...huhuhu

      Delete
  3. Rezeki...untung kalau ramai kawan macam2 hadiah dapat tanda sebagai ingatan.

    ReplyDelete
  4. untung ramai kawan pergi bercuti..boleh dpt bnyk cenderahati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selalu memberi , sekarang menerima pula.

      Delete
  5. seronok nya dpat cenderahati..ehh..ada ke yg sedih ahahaah

    ReplyDelete