Buat Duit

Monday, November 10, 2014

Konvo Shauqi

Shauqi menerima plaq dari guru Besar. 
Tahun depan masuk Tahun 1.

.
Shauqi ang the gang.

Semua dah cukup 6 tahun . Tahun depan pindah kelas masuk tahun 1 pula,

Persembahan Shauqi dan kawan-kawan menarikan tarian dabus.
Tarian Negeri Perak.

Sebelum naik pentas, candid dulu.

Majlis konvo untuk semua Prasekolah di Zon Selama . Murid-murid yang terlibat terdiri ialah yang berumur 6 tahun sahaja walau pun di kelas  pra ada murid yang berumur 4 dan 5 tahun. 
Bila cukup 6 tahun baru tiba giliran mereka juga.







18 comments:

  1. ramai jugak tu yang 6 tahun..tahun depan darjah satu pulak..sekolah yang sama kot?suana je berbeza..kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekolah sama kalau budak2 tu tak pindah

      Delete
  2. Lepas ni bolehlah masuk kelas budaya/ menari macam anak bongsu kak zai dulu tapi masuk sekolah menengah berhenti sebab dah pakai tudung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cikgu pra shauqi pandai menari sbb tu shauqi pun boleh ikut rentak

      Delete
  3. hensem Shauqi..
    sama macam anak saya umur nya

    ReplyDelete
  4. Comel je masing2 dalam jubah konvo tu... 17 tahun lagi kalau ada rezeki jumpa lagi di majlis konvo univ pulak.

    ReplyDelete
  5. tahniah shauqi dh konvo ;p masuk darjah 1 jgn nangis ek ;)

    ReplyDelete
  6. Macam baju konvo SS masa kecik dulu... He He He...

    ReplyDelete
  7. ala cute nya bebudak konvo... dengan seribu harapan esok dah besar pun banyak kali convo jugak kat U memana ye

    ReplyDelete
  8. Tahniah Shauqi..tahn depan masuk darjah satu belajar rajin2 tau

    ReplyDelete
  9. waa dah konvo ye..tahniah..semuga terus berjaya cemerlang dunia dan akhirat..amiin

    ReplyDelete
  10. Budak-budak cilik.
    Moga membesar menjadi insan soleh serta Solehah.

    ReplyDelete