Buat Duit

Friday, November 7, 2014

Lori MILO datang

Tiba -tiba terdengar bunyi  lori  masuk, jengok ke bawah  nampaklah lori  MILO   .
Wah ! terujanya  rasa dapat minum MILO free hari ini.

Terkenang masa zaman sekolah dulu , bila lori sampai beratur panjang nak minum Milo sejuk yang sedap. Punyalah lama menunggu air milo dibancuh.
 Tapi ... yang ini tak sampai 30 minit siap semua dapat minum . 
Cepat sungguh.

Mana tak cepat murid di sini pun taklah ramai  mana.

Murid Pra dulu   di depan .

Shauqi ang the gang.

Tq cikgu Radziah.

 Ustaz Azlan  dan Ustazah Ain

Dah habis minum.


Minum free mesti best .


Nak minum free lagi tunggu tahun depan.





13 comments:

  1. lori milo tu datang setahun sekali je ke kak?

    ReplyDelete
  2. Eh! JM dah balik?
    bau Korea lagi ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setahun sekali saja. ini pun dah hujung tahun.

      Delete
  3. Dapat minum Milo free hanya zaman sekolah je lah.. huhu.. kenangan sungguh.. =D

    ReplyDelete
  4. zaman nekcik dulu ada wayang milo Nieda...he..he..tengok nkat dinding sekolah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pernah merasa wayang pajak , tengok ramai2 tengah padang ...nastolgia

      Delete
  5. Time kak zai sekolah dulu pun ada juga dapat minum milo free. Masa tu rasa sedap sangat hihi...

    ReplyDelete
  6. Milo free teruja sangat anal2...usahkan anak2...kita pun dapat layan jugak...

    ReplyDelete
  7. Sekarang ni pun Nieda, kalau van ni datang kat ofis... saya pun gi beratur... rasa dia lain macamlah sedapnya!

    ReplyDelete
  8. waaaa... bestnya.. ingatkan sekarang takder dah makan minum free kat skolah nih... ada juga rupanya

    ReplyDelete
  9. Teringat masa kecik2 dulu.
    Pantang kalau nampak lori milo masuk sekolah...nak belajar pun jadi x senang duduk.

    ReplyDelete