Buat Duit

Wednesday, March 16, 2016

FM dari JM...... lagi.



Hari ni posmen datang , dah nampak dari dalam rumah sampul surat kuning 
dimasukkan dalam tong merah. Tapi malas nak keluar rumah  .....panas berdeting.
Waaa..waaa tak boleh jadi panas pun panas la  kena gi ambil jugak.

Pegang pegang  ...bukan surat biasa  , ada isi. 
Tak sabar nak buka....habis koyak rabak sampul kuning JM.
Wow ...FM dari Busan dan homemade FM  special dari JM
Ada bertulis dengan nama kita lagi, penerimanya. 
Classss  JM sekarang.pengeluar FM sendiri pula.

Terima kasih JM atas  pemberian ini...entah kali ke berapa  hadiah-hadiah JM sampai ke tangan akak.
Semua ini akan disimpan kemas sebagai kenangan.
Semoga perkenalan  di alam maya berkekalan hendaknya .
Aminn.



22 comments:

  1. cantik.. handmade FM gambo bunga ros merah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah boleh ambil order lepas ni..

      Delete
    2. kak Nohas nye..dah terima lum

      Delete
    3. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Alhamdulillah rezeki. Kak Zai suka handmade FM roses.

    ReplyDelete
    Replies
    1. untuk kak Zai pun ada..dah masuk sampul..tggu alamat dari kak Zai je ni

      Delete
  3. Wah pndai jm ni merekacipta fm

    ReplyDelete
  4. Wah pndai jm ni merekacipta fm

    ReplyDelete
  5. Seronok la ya Nieda dapat FM dari luar negara...dapat pula warna biru...hehehe

    ReplyDelete
  6. tahniah, seronok kan menjalin ukhwah di alam maya sebegini, :) salam ukhwah dari www.anajingga.com .

    ReplyDelete
  7. Entah berapa banyaklah JM sediakan utk kita-kita ini kan
    Moga terus dimurahkan rezekinya utk terus menjelajah mana-mana tempat yg ingin dilawatinya.

    ReplyDelete
  8. wah bestnya dpt cenderahati Fm dari JM rezeki tu Neida jgn ditolak

    ReplyDelete
  9. wah bestnya dpt cenderahati Fm dari JM rezeki tu Neida jgn ditolak

    ReplyDelete
  10. hamboiiii JM memang pemurah.. ehehe.. syok kan dapat hadiah..
    souvenirs yg CT beli elok semua dalam luggage lagi.. percayalah tho dah empat bulan balik..

    ReplyDelete
  11. Seronoknya dapat hadiah.. Dapat mengeratkan silaturahim antara blogger =)

    Btw, siqah singgah dan follow sini kak. Jemputlah datang blog siqah. Biasa2 je =)

    ReplyDelete