Buat Duit

Friday, March 25, 2016

Hotel Bay Front Pord Dickson


Lokasi : Waterfont
Sederet  dengan  Hotel Waterfront Boutique

Lobby

Senja

Kawasan jogging depan hotel.
(Sumber gambar di atas : FB Bayfront  Hotel PD)


Bilik keluarga 1 katil single dan 1 twin katil
Bilik luas dan selesa.


Buka pintu , terus mata memandang ke laut lepas.
Damainya hati ...
Ada kapal  berlabuh  nun di sana.


Anak mak..Ain dan Shauqi

Hotel baru dibuka  , memang beruntung la dapat menginap semalam dua .
Memang best , bilik baru , semua baru.  

Ada disediakan kopi, gula , dan  kettle tapi tiada freeze dan almari baju.

Bilik air  luas, walaupun tak  ada bathtab  untuk berendam
 tapi
 shower dia mak aii  ....besar muka orang.
Ada disediakan satu besar satu kecil dan ada juga pili air dalam bilik air ...sesuai untuk nak ambil air sembahyang.

Berdiri di balkoni boleh layan perasaan  sambil tengok aktiviti orang di bawah . 
Dua buah kerusi taman   di balkoni untuk duduk -duduk bersantai. 
Petang dan pagi ada saja orang berjogging   dan  ambil angin di laluan pejalan kaki.
Ada juga keluarga  yang berkelah .

Bilik keluarga ni berharga RM220 semalam...tapi diberi potongan
 dapatlah RM 198 ...katanya less 10 %. Namun harga bermula dari RM 170 untuk standard  room.

Hotel ini terletak di bangunan kedai, jadi mudah untuk mendapatkan makanan, dekat dengan Maybank, 7E , restoren dan mall.





34 comments:

  1. Assalamualaikum Nieda...seronoknya dapat beristirehat di hotel baru...saja bercuti ker...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut suami lawan petanque di PD...mengekor le kita

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. wahh..bes dpt duduk hotel baru..aura masih fresh..

    ReplyDelete
  3. Yang seronok buka pintu nampak laut dan kapal.

    ReplyDelete
  4. Dah lama kami x duduk hotel kalau pi cuti.... semenjak ada homestay... rakyat ramai...senang lagi dok homestay

    ReplyDelete
  5. Dah lama kami x duduk hotel kalau pi cuti.... semenjak ada homestay... rakyat ramai...senang lagi dok homestay

    ReplyDelete
  6. dapat yg baru syok ye kak view tu best depan laut

    ReplyDelete
  7. hellooooo CT kembali lagi helooo ada orang x..

    ReplyDelete
  8. bestnyaa lahai tengok katil hotel tu.. alangkah indahnya dapat golek2 situ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best bila dpt bercuti...sesekali berehat.alahai Buda pintu nampak laut luas.lapang rasa hati

      Delete
  9. Oh hotel baru ye Nieda..bolehlah nnti bawak family lepak lepak sini

    ReplyDelete
  10. Oh hotel baru ye Nieda..bolehlah nnti bawak family lepak lepak sini

    ReplyDelete
  11. Lama sungguh dah tak pi PD...kalau pi kami jarang bermalam.

    ReplyDelete
  12. Balkoni nya juga nampak luas... pasti luas mata memandang apa lagi pemandangan nya yang indah tu kan..

    ReplyDelete
  13. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share foto-foto baju, kain dan accessories, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  14. Assalam Kak Nieda..lama x singgah sini..dah buat 'RENOVATION' eh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti lama sungguh x singgah.
      lama dah renovation pun....

      Delete
  15. boleh usha2 hotel ni nnt sbb mmg ada plan nk ke PD nnt ;-)

    ReplyDelete
  16. Assalamualaikum nieda =)

    Tq for sharing hotel ni. Menarik nampaknya. Hotel baru patutlah tak pernah nampak.. Bolehlah usha nanti =D

    ReplyDelete
  17. Saya pernah check in kat waterfront boutique tu. Alhamdulillah selesa juga.

    ReplyDelete
  18. Terasa nak check in sini pulak next week..berempat dgn my 3 boys. Bestnyee wpun dekat je ngan umah.
    Ptg2 boleh bawak anak main buih kat bawah tu.
    Angin kuat...sbb tepi laut.

    ReplyDelete