02 November 2016

Hotel Houseton Kuala Kangsar

Sesiapa yang datang ke Kuala Kangsar bolehlah singgah menginap di Hotel Houseton di sini.
Kebetulan masa kami balik dah malam  dari Seri Iskandar menghantar anak  balik ke sana, terasa penat pula tukang driver.

Hotel baru, dengan sewa  bawah seratus ( RM75 je) dapatlah berehat dan  kumpul tenaga semula. Apa lagi yang ditunggu , masuk bilik , bersihkan badan .....dan tidur.
Sederet dengan restoren Uncle Jimboy( maaf kalau tersilap eja) .

Malam sampai , memang penuh dengan pelanggan di Restoren Jimboy tu.
Tak sempat nak skodeng  apa lah yang menarik di situ.



Bilik tidur.



Bilik air ....air laju,  best.




Tandas


Air laju ooo





Menariknya setiap dinding dihiasi dengan lukisan -lukisan begini.




Rotan sebagai hiasan



Lagi


Lagii


Hiasan di tingkat 1 


Lukisan lagi


Dari tingkap bilik kami pukul 7 pagi


No sunrise  pagi ni  sebab hujan.


Selepas bersiap , kami keluar cari sarapan sebelum bertolak balik ke rumah.
 Selepas makan roti canai di KK , kami pun tak singgah mana terus memandu pulang.

Alamat

Persiaran Lavender , Taman Lavender 17, Jalan Taiping , 33000 Kuala Kangsar.
05-7702100
Post a Comment