Buat Duit

Saturday, May 6, 2017

BIOSELEZA





Assalamualaikum.

Ini nak kongsi cerita sikit.
Semalam tetiba rasa sakit tekak , nak telan air pun rasa perit.
Apatah lagi  nak telan makanan. 

Nak tidur pun rasa terganggu. Kenapa pula tekak ku ini? 

Teringat ada panty liner BIOSELEZA, lalu saya ambil satu lekat di leher . saya pakai hingga ke pagi.
Bukan perkara lucu kalau diri dah sakit kan....lekat lah dia di situ sehingga pagi.

Wah....Alhamdullillah bila bangun pagi terasa perit leher dah kurang banyak. 
Boleh makan kerepok lekor yang suami bawa balik dari Terengganu pada malam itu.

Terasa eksperimen ini menjadi.
Selalu orang letak pada dahi jika sakit kepala atau demam.
Letak di perut jika sakit perut .
Letak di kaki jika lenguh dan nak travel jauh.
Letak di meter elektrik nak kurangkan bil elekrik.
Buasir pun bagi boleh lelaki dan wanita 
Dan banyak lagi kegunaannya....

Namun kaum lelaki pun boleh menggunakan  jika anda mempunyai masalah seperti di atas .

Semua di atas macam tak logik kan?
Tapi bila dah cuba baru kita percaya.

Tapi BioSeleza ini walaupun  khas untuk wanita untuk menghilangkan keputihan , Cyst , penyahbau, pembasmian bakteria dan masalah sakit puan tapi ia juga sesuai juga untuk kanak-kanak, lelaki atau sesiapa sahaja .

Jadi kalau berhajat bolehlah hubungi/ wassup  no di bawah  ini.
Semoga dapat membantu .
Sharing is caring.

01110661486




20 comments:

  1. Pernah juga terbaca iklannya di wsp group.
    Macam tak percaya aje masa tu.
    Termasuklah boleh mengurangkan bil elektrik. Macam tak logik kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. testimoni byk org dah buat...tinggal nak percaya atau tak ja

      Delete
  2. DAH CUBA DAN LIHAT KESANNYA BARU PERCAYA...SEBAB MACAM TAK LOJIK JA SEMUA EKSPERIMEN YANG DIBUATKAN?

    ReplyDelete
  3. menarik ni..boleh nak cuba nanti kat meter letrik..thanks

    ReplyDelete
  4. skrg mmg musim demam... adehh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. musim hujan panas ..ramai yg demam dan sakit tekak

      Delete
  5. kalau Nieda cakap memang boleh lah percaya..kalau orang lain susah jugak nekcik nak caya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tkasih nekcik...hehe.sharing is csring

      Delete
  6. La..banyak kegunaannya rupanya..baru tahu ni Nidar..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelbagai guna...ikut situasi semasa.yg pssti kena ada stok kt rumsh

      Delete
  7. serius ke nie boleh pelbagai gune?????

    ReplyDelete
  8. Sebab Nieda dah cuba, percayalah... hehehhe tapi kelakarlah kan... Kalau terlihat dek org yang tak tahu tentang segala kegunaannya tu, sah-sah diketawakannya kita. Yang tak masuk akal tu, boleh kurangkan bacaan meter bil elektrik. Jangan nanti bila dah tersebar luas, benda ni di haramkan penjualannya... hehehhe.

    ReplyDelete
  9. Kal nieda!!! JMpun baru hari ni tekak dah kurang sakit sblm ni almost a week tau telan air liur sakit sgt tdo mlm mmg x selesa..adeh! Baru tahu pasal bioseleza ni..nak cari info pasal ni la

    ReplyDelete
  10. Byk betul khasiat nya..berminat nk tahu ni

    ReplyDelete
  11. CT suka ni.. tapi pakai bila jumpa ada orang jual jela hehe..
    bila habis stok tunggu dlu.. then jumpa beli hahaha..

    ReplyDelete