Buat Duit

Monday, June 13, 2011

Imigresen Malaysia Lagi


Catatan
Lagi ▸
01/06/2011, 3 ulasan
121 Paparan halaman
11/06/2011, 8 ulasan
34 Paparan halaman
12/06/2011, 7 ulasan
26 Paparan halaman
10/06/2011, 3 ulasan
11 Paparan halaman
20/05/2011, 2 ulasan
11 Paparan halaman

Bila tengok stastitik  , terkejut juga jumlah paparan yang ditunjukkan melebihi 100. Selalu tak sampai 100 pun . Paling tinggi 70++. Apa yang mereka cari kat sini ya? Nak cari maklumat nak buat pasport kut. Maklumlah musim cuti sekolah.

Alhamdullillah. Diluar jangkauan. Ada pula komentar dari pihak Imigresen sendiri yang mengucapkan terima kasih atas tulisan yang positif itu. Sememangnya ikhlas dari saya yang berurusan dgn pihak IM tanpa masalah, Mlah dilayan dengan senyum mesra lagi.


Moderator Facebook Imigresen said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Terima kasih di atas komentar positif puan berkaitan sistem penyampaian Jabatan Imigresen Malaysia dan penambahbaikan yang dilaksanakan. Sebenarnya setiap cadangan penambahbaikan yang kami laksanakan adalah hasil maklumbalas daripada orang awam dan kakitangan.
Jika tidak keberatan, puan boleh tinggalkan pendapat tentang cadangan penambahbaikan di Facebook Rasmi Jabatan Imigresen Malaysia di url berikut:

http://www.facebook.com/imigresen

3 comments:

  1. Kalau dapat perkhidmatan yang baik kenalah cakap baik. perkhidmatan dorang dah bertambah baik sekarang .baguslah .

    ReplyDelete
  2. yelah,imegresen skrg dh efisyen tk mcm dulu.kak,ni biar btul ni ada fm sya...aduhai kak...ni almat sya ye.
    chempaka abd aziz
    no 23-2-12 Intan Apartment
    tmn setiawangsa 54200 kl

    makasih byk kak.

    ReplyDelete
  3. ouh xpnh plak dtp teguran dr org2 yg berkenaan kalu buat review pasal something..hikss

    ReplyDelete